Ženski kupe
Žanr | družbeni roman |
Narodnost | indijska literatura |
Kraj in leto izida | Radovljica, 2005 |
Založba | Didakta |
Prevod |
Marija Zlatnar Moe |
Ključne besede | Feminizem, Odnosi, Tradicionalizem, Ženske |
Žanr | družbeni roman |
Narodnost | indijska literatura |
Kraj in leto izida | Radovljica, 2005 |
Založba | Didakta |
Prevod |
Marija Zlatnar Moe |
Ključne besede | Feminizem, Odnosi, Tradicionalizem, Ženske |
Ženski kupe je roman avtorice Anite Nair, izšel leta 2001. Avtorica v zgodbi vzbudi pozornost s tematiko vloge žensk v sodobni postkolonialni Indiji.
Ganljiva zgodba govori o 45-letni neporočeni Indijki, ki jo spremljamo na potovanju v Kanyakumari, obmorsko mesto v Tamil Nadu v Južni Indiji, v iskanju svoje neodvisnosti.
Junakinja Akhila še ni imela priložnosti zaživeti svoje življenje, saj živi vlogo hčere, sestre in tete, s svojo zaposlitvijo pa od očetove smrti edina preživlja svojo družino. Sanjari o pobegu, o prostoru, ki je samo njen. Lačna je življenja, izkušenj … Nenadoma ima vsega dovolj in se odloči za spremembo, kupi enosmerno vozovnico do obmorskega mesta ter odpotuje. Na potovanju prosi svojih šest sopotnic v ženskem kupeju, da ji odgovorijo na vprašanje, ki jo muči skorajda vse življenje. Lahko ženska ostane samska in je kljub temu zadovoljna v življenju ali za to potrebuje moža?
Čudovita zgodba nam odstira tančice življenja žensk v sodobni Indiji ter razkriva dileme v medsebojnih odnosih, s katerimi se soočajo ženske po vsem svetu.
Objavljeno: 07.04.2016 15:01:21
Zadnja sprememba: 22.04.2024 11:29:43
»Šesta potnica je zvila revijo in rekla: »Ne pravim, da so ženske šibke. Ženske so močne. Ženske zmorejo vse, kar zmorejo moški. Ženske zmorejo še veliko več. A ženska mora poiskati to moč v sebi. Ne pokaže se sama od sebe.« (str.227)