2.999 sit : [roman]
Žanr | družbenokritični roman |
Narodnost | francoska literatura |
Kraj in leto izida | Ljubljana, 2003 |
Založba | Vale-Novak |
Zbirka |
Knjige na metre |
Prevod |
Stojan Pelko Maja Gal Štromar Mojca Medvedšek |
Ključne besede | Oglaševanje |
Roman je prvoosebna izpoved. Junak romana, Octavio, je oglaševalec. Ima veliko denarja, oblači se po zadnji modi, snifa kokain, plačuje si drage prostitutke, a kljub vsemu ni srečen. Želi se umakniti “s scene”, knjigo piše zato, da bi ga šef odpustil. Samoironično opisuje svoj poklic, učinke reklamnih “nategov” in nas zasmehuje, ker jim nasedamo. Ker je pisatelj oglaševalec, gre vsekakor tudi za poznavalski esej. Knjiga se konča z umorom, kaj se ne konča tako vsako oglaševanje. Ste nasedli in knjigo kupili?;)
Objavljeno: 08.09.2015 17:17:14
Zadnja sprememba: 22.04.2024 11:27:49
Sem oglaševalec: ja, onesnažujem ta svet. Sem tip, ki vam prodaja sranje, ki vas sili, da sanjate o rečeh, ki jih nikoli ne boste imeli. Vedno modro nebo, nikoli grde bejbe, popolna sreča, retuširana s photoshopom. Spucane slike, trendy muzika. Ko boste toliko našparali, da vam bo le ratalo vplačati avto vaših sanj, ki sem ga posnel v zadnji kampanji, bom vmes poskrbel, da ta že zdavnaj ne bo več moderen. Tri korake sem pred vami in poskrbim, da ste ravno prav frustrirani. Glamur je dežela, ki nikoli ne pride. Fiksam vas z novostmi – ta pa nikoli ne ostane nova. Vedno je nekje novost, ki postane prejšnja. Moje poslanstvo je, da se vam cedijo sline. V mojem poklicu si nihče ne želi srečnih ljudi, ker srečni ljudje ne trošijo.