Tretji del sage o Amari se začne z udarno novico, da so čarovniki napadli ameriški urad, hkrati pa večji del nadnaravnega sveta krivi Amari, da je požar v hotelu Vanderbilt njena zasluga, ker je Dylanu dovolila zmagati v Veliki igri. Vse je narobe, Amari se s Jadnom in Elsie skriva, medtem ko sta Merlin in kongres nadnaravnega sveta še vedno zamrznjena, oblast pa je prevzela predsednica vlade Harlowe, ki izrablja svojo moč nadzorovanja uma, da si je pokorila vse okrog sebe.
Dylan napove vojno in spopad, ki si ga je vedno želel. Za Amari in Else se situacija še poslabša, ko ju Harlowova razglasi za simpatizerki lige in sovražnici nadnaravnega sveta. Hkrati pa se med Amari in Dylanom vzpostavi nekakšna sanjska povezava. Dylan Amari poimenuje v vohljačko. Malce optimizma nam vlije vrnitev Magnusa, saj je eden večjih zaveznikov Amari, poleg njenega brata Quintona.
Osrednji predmeti tokratne dogodivščine so barabinska čudesa, ki vsebujejo antimagijo. Naši junaki izvedo za projekt Kaman v katerem so raziskovalci našli način kako iz Čudes potegniti antimagijo. Vendar so to plačali z življenjem, samo enemu raziskovalcu je uspelo preživeti. Amari skrbi, da se bo Dylan naučil nadzorovati antimagijo in jo bo uporabil v vojni. Nova naloga Amari je najti Čudesa, preden jih najde Dylan in jih uporabi. To je osem predmetov, izumov, ki so jih poimenovali barabinska Čudesa in so prikazana na poslikavi, vendar sta jih nočna brata našla in skrila. Ker je Amari v Veliki bitki izgubila čarovnijo, lahko računa v boju le na parapalice in svoje prijatelje in zaveznike. Vrne se Lara Van Helsing, na pomoč pristopita tudi dva čarovnika Lucas in Hannah, pripadnika upora.
Sledi veliko zapletov, obisk ječe Brezvidnih globočin, izdaje, povezave in kot smo navajeni veliko napetega branja.
Objavljeno: 10.04.2025 09:54:05
Zadnja sprememba: 10.04.2025 09:54:05